MULTIBOND

składanie i realizacja zamówień, dostawy, zwroty

 

 

 

 

 

 

gdzie można kupić nasze produkty:

Sprzedaż produktów MULTIBOND prowadzi kilkadziesiąt firm w Polsce. Są to zaopatrywani przez nas sprzedawcy lub dystrybutorzy. Lista tych firm jest podana na stronie http://www.kleje-przemyslowe.pl/gdzie-kupic-kleje.htm".

Bezpośrednią sprzedaż prowadzimy też w ramach tzw. Centrum Klejów i Uszczelnień w Łodzi, które tworzą trzy firmy: AM Technologia, Darchem i Chemipro. Zapytania i zamówienia składać należy wyłącznie za pomocą skrzynki e-mail faksem lub listownie. Porad technicznych udzielamy również telefonicznie  (adresy i telefony poniżej w stopce strony).

Najszybszą formą zakupu naszych towarów jest skorzystanie z któregoś ze sklepów "on-line", jakie prowadzą niektórzy nasi sprzedawcy lub naszego sklepu internetowego pod adresem:

www.sklep.multibond.pl

W naszym sklepie dostępne są wyłącznie produkty MULTIBOND w opakowaniach detalicznych. Sugerujemy zapoznanie się z opisami poszczególnych produktów w sklepie a w razie wątpliwości, prosimy o kontakt.

 

składanie zamówień:

Zamówienia przyjmujemy wyłącznie w formie pisemnej, prosimy o podawanie w nich  następujących informacji:

nazwa produktu, jego odmiana, wielkość opakowania i zamawiana ilość, adres do wysyłki ze wskazaniem osoby kontaktowej i podaniem numeru telefonu, dane do faktury, tj.: pełna nazwa firmy, adres, NIP.

 

 

dostawy:

Jeśli zamawiający chce odebrać towar osobiście, to może to zrobić w siedzibie naszej firmy (adres poniżej w stopce) w każdy dzień roboczy w godzinach 8.00 - 16.00. W tym samym czasie czynne są nasze telefony.

Dostawy towaru realizowane są za pośrednictwem firm kurierskich – nasze przesyłki drobnicowe (paczki do 31kg) aktualnie obsługiwane są przez firmę DHL. Dokładamy wszelkich starań aby towar w przesyłce był należycie zabezpieczony i docierał do klientów w stanie nienaruszonym. Niestety zdarzają się przypadki kiedy produkty ulegają w transporcie uszkodzeniu dlatego obowiązkiem każdego odbiorcy przesyłki jest dokładne sprawdzenie jej stanu – również wewnątrz opakowania – w obecności kuriera i spisanie protokołu szkody. O tym obowiązku przypominamy specjalnymi naklejkami umieszczanymi na każdej paczce. Spisanie protokołu w późniejszym terminie może skutkować nie uznaniem reklamacji przez przewoźnika.

Jeśli zauważycie Państwo jakieś nieprawidłowości należy:

- zatrzymać kuriera i sprawdzić przy nim przesyłkę,

- spisać protokół szkody zgodnie ze stanem rzeczywistym paczki,

- wykonać zdjęcia uszkodzonej paczki,

- zachować listy przewozowe i dokument zakupu.

Zarówno nadawca jak i odbiorca przesyłek mają prawo do reklamowania jej stanu dlatego zachęcamy do bezpośredniego kontaktowania się z firmą kurierską.

 

zwroty:

Zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie praw konsumenta każdy klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od zakupu, bez podawania przyczyny. Zwrot towaru następuje na koszt klienta a zwracana jest jedynie wartość zakupionych produktów. Prawo do zwrotu towaru nie przysługuje jeśli:

- opakowanie z produktem zostało otwarte (dotyczy przede wszystkim, ale nie tylko, produktów wrażliwych na
  działanie wilgoci lub powietrza),

- opakowanie jest brudne lub uszkodzone w stopnie uniemożliwiającym dalszą odsprzedaż,

- produkt został wykonany lub sprowadzony na specjalne zamówienie i różni się parametrami od swojej wersji
  z oferty podstawowej.

Towary należy zwracać wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, zgodnym z aktualną literą prawa (załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta).

Zwroty należy kierować na adres:

                                                  AM Technologia - Marek Antoniak

                                                                  Aleja Matek Polskich 39, 93-337 Łódź

z dopiskiem „Zwrot towaru”.

 

 

 

 

AM Technologia
Aleja Matek Polskich 39
93-337 Łódź

tel: (42) 645 75 40
(42) 645 75 41
fax: (42) 645 75 42

www.Kleje-Przemyslowe.pl
www.FastOrange.pl

biuro@multibond.pl